Anunț concurs promovare șef serviciu Achiziții Investiții
25.01.2024
imagine articol reprezentativ
Administratia Domeniului Public , cu sediul in Alexandria, strada Ion Creanga, zona Modern, bl.F organizeaza concurs/ examen de promovare în funcţia contractuală de conducere şef serviciu gr.I S la serviciul Investitii, Achiziţii, durata contractului individual de muncă nedeterminată, durata timpului de muncă normală de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, program de lucru conform Regulamentului Intern. Concursul se va organiza în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. Concursul va avea loc la sediile Administratiei Domeniului Public din Alexandria, după cum urmează: - 13 februarie 2024, ora 09.00 - proba scrisa, la sediul din str. Ion Creanga, bloc F; - 15 februarie 2024, ora 09.00 - interviul, la sediul din str. Ion Creanga, bloc F; Ȋn vederea participării la concursul de promovare pentru funcţia de conducere sef serviciu gr.I S la serviciul Investitii, Achizitii, candidaţii depun dosar de concurs care conţine în mod obligatoriu: a)formular de înscriere la concurs; b) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi ale altor documente are atestă efectuarea unor specializări şi/sau perfecţionări necesare ocupării postului; c) adeverinte eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în specialitatea studiilor universitare de licenţă absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă, solicitate pentru ocuparea postului; Dosarul de înscriere la concurs se va depune la sediul ADP Alexandria, din str. Ion Creanga, zona Modern, bloc F, pana la data de 8 februarie 2024, ora 16.00. Condițiile generale de ocupare a unui post vacant contractual: a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare. Condițiile specifice de participare la concursul de promovare pentru functia de conducere vacanta: a) studii superioare universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă în profilul economic; b) experienţă în domeniul achiziţiilor publice de minimum 3 ani; c) experienţă într-o funcţie de conducere minimum 1 an; Probele concursului de promovare: 1. Selectia dosarelor de inscriere: comisia de concurs selecteaza dosarele de concurs conform prevederilor art.36 alin (1) din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. 2. Proba scrisa: 13 februarie 2024, ora 09.00, care consta in redactarea unei lucrari si/sau in rezolvarea unor teste-grila din bibliografia prezentata; 3. Proba interviu: 15 februarie 2024, ora 9.00. Proba interviu va putea fi sustinuta doar de acei candidate care au obtinut la proba scrisa un punctaj de minim 70 de puncte dintr-un maxim de 100 de puncte. Publicarea anuntului de concurs de promovare se va face in data de 25 ianuarie 2024 pe site-ul www.adp-alexandria.ro, precum si la sediul institutiei din strada Ion Creanga, bloc F Bibliografie si tematică BIBLIOGRAFIE 1. OUG nr.57/2019 - Codul Administrativ; 2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. 3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare. 4. Legea nr. 101 din 19 mai 2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor; 5. LEGE nr. 50 din 29 iulie 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare; 6. Ordin nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice. TEMATICA 1. OUG nr.57/2019 - Codul Administrativ: Principiile generale aplicabile administratiei publice; 2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare: - Capitolul I secțiunea a 4-a paragraful 1 Praguri. - Capitolul II Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire - Capitolul III Modalitățile de atribuire 3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare: - Capitolul II, Secţiunea a 4-a Documentaţia de atribuire - Capitolul III, Secţiunea a 4-a Reguli de publicitate şi transparenţă - Capitolul III Secţiunea a 5- Derularea procedurilor de atribuire- Procedura simplificata -Capitolul II Secţiunea a 11-a Finalizarea procedurii de atribuire - Capitolul II Secţiunea a 12 -a Dosarul achiziţiei 4. Legea nr. 101 din 19 mai 2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor: - Capitolul III Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională 5. Legea nr. 50 din 29 iulie 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare: - Capitolul I Autorizarea executării lucrărilor de construcţii 6. Ordin nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice - INTEGRAL Atributii generale ale postului: - organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde in mod direct de activitatea serviciului Investitii, Achizitii; - raspunde de realizarea sarcinilor de serviciu de catre personalul din subordine; - intreprinde demersurile necesare pentru inregistrarea/reinnoirea/recuperarea certificatului digital, daca este cazul; - asigura centralizarea necesarului de materiale pe baza estimarilor si referatelor de necesitate intocmite pentru elaborarea Programului anual al achizitiilor; - actualizarea permanenta a Programului anual al achizitiilor; - intocmire lista anuala de investitii si actualizarea acesteia; - intocmirea Notificarilor centralizate lunare (achizitii online si offline) in SEAP, prin gruparea acestora pe necesitati; - actualizarea Nomenclatorului necesitati achizitii in SEAP; - evidenta anuala a achizitiilor derulate – prin gruparea acestora pe necesitati; - asigura derularea procedurilor de achizitie in SEAP; - coordoneaza elaborarea documentatiilor in cadrul procedurilor de achizitie; - propune componenta comisiilor de evaluare pentru fiecare tip de procedura de achizitie; - urmareste respectarea calendarului procedurilor de achizitie; - semnarea documentelor de achizitii publice in cadrul procedurilor cu semnatura electronica; - coordonarea si elaborarea proceselor verbale si raportul pentru fiecare procedura de achizitii; - coordonarea, elaborarea si transmiterea prin intermediul SEAP a solicitarilor de clarificari si a raspunsurilor la clarificari in cadrul procdeurilor de achizitie; - asigurarea aplicarii si finalizarii procedurilor de atribuire prin incheierea contractelor in colaborare cu personalul juridic din cadrul institutiei; - transmiterea contractelor catre structura care a initiat demararea procedurii prin intocmirea referatului de necesitate si care vor urmari derularea contractelor; - intocmirea si publicarea pe platforma SEAP a anuntului de atribuire pentru fiecare procedura de achizitii pe platforma SEAP; - intocmirea notelor justificative privind alegerea procedurii sau estimarea valorii acolo unde se impune; - completarea si actualizarea formularelor de integritate aferente procedurilor; - coordoneaza si, dupa caz, elaboreaza activitatea achizitionarii de produse/servicii/lucrari prin cumpararea directa, conform legislatiei in vigoare; - raspunde de corectitudinea actelor si documentelor intocmite si emise care tin de specialitatea activitatii pe care o desfasoara; - intocmeste raspunsuri la solicitari privind aspectele ce privesc activitatea Biroului Investitii, Achizitii; - tine evidenta achizitiilor directe de produse, servicii si lucrari, ca parte a strategiei anuale de achizitii publice; - respecta circuitul documentelor stabilit de conducerea unitatii si de procedurile interne; - raspunde de procedurile de achizitie publica repartizate; - asigura rezolvarea corespondentei repartizate; - raspunde de realizarea la timp a atributiilor ce-i revin, conform prevederilor legale, programelor aprobate sau dispuse de catre conducerea unitatii; - intocmeste si revizuieste proceduri de lucru specifice domeniului de activitate desfasurata in cadrul serviciului; - asigura respectarea prevederilor legale la desfasurarea procedurilor privind pastrarea confidentialitatii documentelor de licitatie si a securitatii acestora; - intocmeste documentatia necesara pentru eliberarea avizelor de traversare (spargere) a domeniului public pentru extinderi, bransamente, racorduri sau reparatii la retelele de utilitati publice; - elibereaza avizele de traversare (spargere) a domeniului public pentru extinderi, bransamente, racorduri sau reparatii la retelele de utilitati publice; - raspunde de cunoasterea si aplicarea legislatiei specifice domeniului de activitate al compartimentului; - semnaleaza sefului de serviciu orice problema deosebita, despre care ia cunostinta in timpul indeplinirii sarcinilor sau in afara acestora, chiar daca acestea nu vizeaza direct domeniul in care are responsabilitati si atributii; - pastreaza in bune conditii arhiva cu documentatiile tehnico-economice; - intocmeste lista de propuneri, in conditiile legii, cu componenta si programul de functionare al comisiilor de receptie; - intocmeste documente pentru receptia finala a obiectivelor la expirarea perioadei de garantie, cu respectarea prevederilor legale in vigoare si convoaca comisiile de receptie in acest sens, verifica modul de comportare al obiectivului in cursul perioadei de garantie si constata daca au fost remediate de catre constructor deficientele semnalate la receptia preliminara sau cele aparute in perioada de garantie; - difuzeaza in teren procesele verbale de receptie la toti factorii care au concurat la realizarea obiectivului receptionat (proiectant, constructor); - coopereaza cu toate structurile institutiei pentru o buna desfasurare a activitatii si pentru circuitul documentelor; Afișarea rezultatelor la probele concursului se va face la sediul instituției și pe pagina de internet a insituției:www.adp-alexandria.ro Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon : 0247306023, int.17.

Document
Anunțul oficial Vizualizare