Concurs angajare inspector de specialitate gr. IA S din cadrul serviciului de investiții
19.04.2024
imagine articol reprezentativ
Administratia Domeniului Public , cu sediul in Alexandria, strada Ion Creanga, zona Modern, bl.F organizeaza concurs/ examen in vederea ocuparii unui post contractual vacant de execuţie inspector de specialitate gr.IA S din cadrul serviciului Investitii, Achizitii – compartiment Investitii, Achizitii, durata contractului individual de muncă nedeterminată, durata timpului de muncă normală de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, program de lucru conform Regulamentului Intern. Concursul se va organiza în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. Concursul va avea loc la sediile Administratiei Domeniului Public din Alexandria, după cum urmează: - 17 mai 2024, ora 09.00 - proba scrisă, la sediul din str. Ion Creangă, bloc F; - 21 mai 2024, ora 10.00 - interviu, la sediul din str. Ion Creangă, bloc F; Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele documente: a)formular de înscriere la concurs;b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;h) curriculum vitae, model comun european. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii. Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs. Dosarul de înscriere la concurs se va depune la sediul ADP Alexandria, din str. Ion Creanga, zona Modern, bloc F, pana la data de 9 mai 2024, ora 16.00. Condițiile generale de ocupare a postului vacant contractual: a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare. Condițiile specifice de ocupare a postului vacant contractual - studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; - vechime în muncă minimum 5 ani. BIBLIOGRAFIE 1. OUG nr.57/2019 - Codul Administrativ; 2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. 3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare. 4. Legea nr. 101 din 19 mai 2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor; 5. Ordin nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice. TEMATICA 1. OUG nr.57/2019 - Codul Administrativ: Principiile generale aplicabile administratiei publice; 2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare:- Capitolul I sectiunea 2 – definitii si secțiunea 4 - paragraful 1 Praguri.- Capitolul II Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire- Capitolul III Modalitățile de atribuire 3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare:- Capitolul II, Secţiunea a 4-a Documentaţia de atribuire - Capitolul III, Secţiunea a 4-a Reguli de publicitate şi transparenţă - Capitolul III Secţiunea a 5- Derularea procedurilor de atribuire- Procedura simplificata -Capitolul III Secţiunea a 11-a Finalizarea procedurii de atribuire - Capitolul III Secţiunea a 12-a Dosarul achiziţiei 4. Legea nr. 101 din 19 mai 2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor: - Capitolul III Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională 5. Ordin nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice – INTEGRAL *Pentru toate actele precizate mai sus se vor studia formele actualizate si completate la zi. Atributii generale ale postului: - intocmeste documentatiile de atribuire a contractelor de achizitie publica; - respecta circuitul documentelor stabilit de conducerea unitatii si de procedurile interne; - raspunde de procedurile de achizitie publica repartizate; - constituirea si pastrarea dosarelor de achizitie publica pentru fiecare serviciu in parte; - asigura derularea procedurilor pentru achizitiile directe in sistemul de achizitii publice; - primirea si analizarea referatelor de necesitate repartizate; - consultarea catalogului electronic de produse/servicii/lucrari din SEAP, in vederea achizitionarii reperelor din referate; -solicitarea de oferte pentru produse/servicii/lucrari, in baza referatelor aprobate; - achizitionarea produselor/serviciilor/lucrarilor din SEAP, online sau offline, in conformitate cu legislatia in vigoare; - alegerea procedurii de achizitie: online sau offline; - identificarea, evaluarea si selectarea furnizorilor; - solicitarea si compararea ofertelor de pret; - achiztionarea produselor/serviciilor prin platforma SEAP; - intocmirea comenzilor pentru produsele/serviciile ce vor fi achizitionate, in functie de ofertele primite; - urmarirea facturilor pentru incheierea achizitiei directe si indirecte; - verificarea periodica a plafonului de achizitie directa pe coduri de necesitate in SEAP; - intocmirea Notificarilor centralizate lunare (achizitii online si offline) in SEAP, prin gruparea acestora pe necesitati; - actualizarea permanenta a Registrului de evidenta a achizitiilor directe online; - verificarea periodica in SEAP a alorilor cumpararilor directe; - intocmirea si inregistrarea in aplicatia SEAP a documentatiei pentru procedurile simplificate; - urmarirea si analizarea ofertelor depuse in cadrul procedurii simplificate; - verificarea ofertelor primite in cadrul procedurilor simplificate pentru contractele existente; - transmiterea rezultatelor catre castigatorii procedurilor de achizitie; - asigura rezolvarea corespondentei repartizate; - raspunde de realizarea la timp a atributiilor ce-i revin, conform prevederilor legale, programelor aprobate sau dispuse de catre conducerea unitatii; - intocmeste proceduri de lucru specifice domeniului de activitate desfasurata in cadrul serviciului; - intocmeste documentatia necesara pentru eliberarea avizelor de traversare (spargere) a domeniului public pentru extinderi, bransamente, racorduri sau reparatii la retelele de utilitati publice; - elibereaza avizele de traversare (spargere) a domeniului public pentru extinderi, bransamente, racorduri sau reparatii la retelele de utilitati publice; - raspunde de cunoasterea si aplicarea legislatiei specific domeniului de activitate al compartimentului; - semnaleaza sefului de serviciu orice problema deosebita, despre care ia cunostinta in timpul indeplinirii sarcinilor sau in afara acestora, chiar daca acestea nu vizeaza direct domeniul in care are responsabilitati si atributii; - coopereaza cu toate structurile institutiei pentru o buna desfasurare a activitatii si pentru circuitul documentelor; - intocmire si actualizare proceduri de lucru specifice; Calendarul de desfășurare a concursului Etapa de concurs Data desfășurării Depunere dosare de înscriere Pana la 09.05.2024, ora 16.00 Selecție dosare de înscriere si afisarea rezultatelor 10.05.2024, ora 11.00 Depunere contestații selecție dosare 10.05.2024, între orele 11.00 – 14.00 Afișare rezultate contestații selecție dosare 13.05.2024, ora 13.00 Proba scrisă 17.05.2024, ora 09.00 Afișare rezultate proba scrisă 17.05.2024, ora 13.00 Depunere contestații proba scrisă 20.05.2024, între orele 08.30 – 12.00 Afișare rezultate contestații proba scrisă 20.05.2024, ora 15.30 Interviu 21.05.2024, ora 10.00 Afișare rezultate interviu 21.05.2024, ora 13.00 Depunere contestații interviu 21.05.2024, între orele 13:00 – 15:30 Afișare rezultate contestații interviu 22.05.2024, ora 10.00 Afișare rezultate finale concurs 22.05.2024, ora 11.00 Afișarea rezultatelor la probele concursului se va face la sediul instituției și pe pagina de internet a insituției:www.adp-alexandria.ro Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon : 0247306023, int.17.