Concurs în vederea ocupării unui post contractual din cadrul serviciului Contabilitate, Salarizare - Compartiment Salarizare, Normare-Salarizare
04.04.2025
imagine articol reprezentativ
Administratia Domeniului Public , cu sediul in Alexandria, strada Ion Creanga, zona Modern, bl.F organizeaza concurs/ examen in vederea ocuparii unui post contractual vacant de execuţie subinginer gr.IA SSD din cadrul serviciului Contabilitate, Salarizare – compartiment Contabilitate, Normare - Salarizare, durata contractului individual de muncă nedeterminată, durata timpului de muncă normală de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, program de lucru conform Regulamentului Intern. Concursul se va organiza în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. Concursul va avea loc la sediile Administratiei Domeniului Public din Alexandria, după cum urmează: - 7 mai 2025, ora 09.00 - proba scrisă, la sediul din str. Ion Creangă, bloc F; - 9 mai 2025, ora 09.00 - interviu, la sediul din str. Ion Creangă, bloc F; Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele documente: a)formular de înscriere la concurs; b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică; e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; h) curriculum vitae, model comun european. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii. Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs. Dosarul de înscriere la concurs se va depune la sediul ADP Alexandria, din str. Ion Creanga, zona Modern, bloc F, pana la data de 25.04.2025, ora 14.00. Condițiile generale de ocupare a postului vacant contractual: a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare. Condițiile specifice de ocupare a postului vacant contractual - studii superioare de scurtă durată; - vechime în muncă minimum 5 ani. Bibliografie şi tematică - OUG nr.57/2019 – Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare: norme aplicabile personalului contractual; atributiile Consilului local; - Regulamentul de Organizare si Functionare al ADP Alexandria, aprobat prin HCL nr. 9/31.01.2025; - Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, republicata: Titlul III, Cap.I, sectiunile 1, 2, 3, 4; cap.II, sectiunile 1, 2, 3; cap.III, sctiunea I; - Ordonanta nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local; - integral - Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare – CAP. IV – Obligatiile lucratorilor; *Pentru toate actele precizate mai sus se vor studia formele actualizate si completate la zi. Atributii generale ale postului: - gestioneaza toate cererile de concediu de odihna ale salariatilor si anume: verifica inregistrarea lor, verifica viza comp. Resurse Umane – Relatii Publice, verifica pe fiecare cerere daca este precizat inlocuitorul acolo unde este cazul, verifica incadrarea in programarea concediilor de odihna a perioadei solicitate de salariat; - tine evidenta cererilor de concediu de odihna prin inregistrarea lor intr-un registru, stabilind in orice moment numarul de zile ramase de efectuat; - tine evidenta orelor suplimentare atat prin inregistrarea in registru, cat si tinerea evidentei la zi intr-un centralizator pentru angajati; - tine evidenta informarilor si acordurilor orelor suplimentare, pune viza pentru cererile de recuperare a orelor suplimentare; -intocmeste pontaje cu orele suplimentare pentru toate serviciile, conform acordurilor; - tine evidenta concediilor medicale, prin inregistrarea lor in registru; - primeste in fiecare luna foile colective de pontaj de la toate structurile institutiei, le verifica; - dupa verificare si completare le inainteaza la vizat si aprobat de catre conducere, dupa care se inainteaza persoanei care calculeaza drepturile salariale; - intocmire centralizatoare pentru fiecare serviciu, ce cuprinde manopera, materiale si contributii; - intocmeste devize si situatii de lucrari in fiecare luna pentru activitatea proprie a ADP; - centralizeaza situatiile de lucrari primite de serviciile ADP cu consumul de materiale pentru fiecare lucrare executata; - intocmeste raport de activitate anual pentru activitatea proprie a institutiei si raspunde de aprobarea de catre conducere si inaintarea acestuia la primarie; - impreuna cu echipa care executa lucrarile se deplaseaza in punctele unde este necesar sa efectueze masuratori in vederea stabilirii necesarului de materiale si necesarului de resursa umana; - inainteaza situatiile de lucrari pentru care se fac raportari ANRSC; - intocmeste documentatia pentru receptie mijloace fixe si obiecte de inventar executate in regie proprie, documentatie ce va fi aprobata de conducere si predata in contabilitate; - intocmeste centralizator si tine evidenta mijloacelor fixe si obiectelor de inventar executie proprie receptionate; - stabileste manopera pe formatie de lucru pentru fiecare serviciu; - stabilirea normelor de munca; - intocmeste tarife pentru utilajele din dotare, prestari servicii, etc; - tine evidenta locurilor de joaca din punct de vedere cantitativ in ceea ce priveste componenta acestora; Calendarul de desfășurare a concursului Etapa de concurs Data desfășurării Depunere dosare de înscriere Pana la 25.04.2025, ora 14.00 Selecție dosare de înscriere si afisarea rezultatelor 28.04.2025, ora 11.00 Depunere contestații selecție dosare 28.04.2025, între orele 11.00 – 16.00 Afișare rezultate contestații selecție dosare 29.04.2025, ora 12.00 Proba scrisă 07.05.2025, ora 09.00 Afișare rezultate proba scrisă 07.05.2025, ora 14.00 Depunere contestații proba scrisă 07.05.2025, începand cu ora 14.00, până în 08.05.2025 ora 13.00 Afișare rezultate contestații proba scrisă 08.05.2025, ora 15.30 Interviu 09.05.2025, ora 09.00 Afișare rezultate interviu 09.05.2025, ora 12.00 Depunere contestații interviu 09.05.2025, începând cu ora 12:00, până în 12.05.2025, ora 11.00 Afișare rezultate contestații interviu 12.05.2025, ora 12.00 Afișare rezultate finale concurs 12.05.2025, ora 13.00 Afișarea rezultatelor la probele concursului se va face la sediul instituției și pe pagina de internet a insituției:www.adp-alexandria.ro Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon : 0247306023, int.17.

Document
Citiți anunțul complet Vizualizare