Administratia Domeniului Public , cu sediul in Alexandria, strada Ion Creanga, zona Modern, bl.F organizeaza concurs/ examen in vederea ocuparii postului contractual vacant de conducere Sef serviciu gr.II, studii superioare (S) din cadrul serviciului Resurse Umane, Investiţii, Achiziţii, durata contractului individual de muncă nedeterminată, durata timpului de muncă normală de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, program de lucru conform Regulamentului Intern.
Concursul se va organiza în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Concursul va avea loc la sediile Administratiei Domeniului Public din Alexandria, după cum urmează:
- 27 decembrie 2022, ora 09.00 - proba scrisa, la sediul din str. Gheorghe Doja, nr.1;
- 29 decembrie 2022, ora 09.00 - interviul, la sediul din str. Gheorghe Doja, nr.1
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs; b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică; e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs. Dosarul de înscriere la concurs se va depune la sediul ADP Alexandria, din str. Ion Creanga, zona Modern, bloc F, pana la data de 16 decembrie 2022, ora 14.00.
Condițiile generale de ocupare a postului vacant contractual:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.
Condițiile specifice de ocupare a postului vacant contractual
a) studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea administraţie publică;
b) experienţă într-o funcţie de conducere minim 5 ani;
c) experienţă în domeniul resurse umane şi/sau achiziţii publice minim 5 ani;
d) vechime în muncă şi în specialitate minim 10 ani
Bibliografie si tematică
BIBLIOGRAFIE
1.OUG nr.57/2019 - Codul Administrativ;
2.Legea nr.98/2016, privind achizitiile publice;
3.H.G.nr.395/2016 –pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Legea nr.98/2016, privind achizitiile publice;
4.Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, actualizat;
5.H.G nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea in cariera a personalului contractual din sectorul bugetar;
6.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
7.Regulamentul de Organizare si functionare al serviciului public de interes local Administratia Domeniului Public.
TEMATICA
1.Obligatiile si drepturile salariatului;
2.Conditiile in care se poate face suspendarea si modificarea contractului individual de munca;
3.Incetarea de drept a contractului individual de munca;
4.Conditiile in care se face concedierea colectiva a salariatilor;
5.Incheierea contractului individual de munca pe durata determinate;
6.Formarea profesionala a salariatilor;
7.Enumerati dispozitiile cuprinse in Regulamentul intern;
8.Atributiile membrilor comisiei de concurs si comisiei de solutionare contestatii;
9.Modul de desfasurare a concursului in vederea ocuparii unui post vacant in sistemul bugetar;
10.Principiile generale aplicabile administratiei publice;
11.Principiile si clasificarea serviciilor publice;
12.Etapele procesului de achizitie publica.
Atributii generale ale postului:
- Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde in mod direct de activitatea serviciului Resurse Umane, Investitii, Achizitii;
- Raspunde de realizarea sarcinilor de serviciu de catre personalul din subordine;
- Raspunde de evaluarea personalului din subordine;
- Raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
- Intocmeste fisele de post pentru personalul din subordine;
- Intocmeste documentatia de aprobare sau modificare a organigramei aparatului propriu si a statului de functii;
- Intocmeste documente specifice activitatii de resurse umane;
- Se ocupa de cercetarea disciplinara a personalului in conformitate cu prevederile Codului Muncii;
- Disemineaza regulamentele si procedurile interne de functionare;
- Intocmeste statul de functii si personal si il actualizeaza ori de cate ori este cazul;
- Tine evidenta salariatilor in registrul de evidenta al salariatilor;
- Intocmeste darile de seama statistice si alte situatii solicitate pe linie de personal;
- Raspunde de organizarea cursurilor de calificare;
- Verifica si raspunde de intocmirea si actualizarea programului anual al achizitiilor publice;
- Supervizeaza etapele procesului de achizitie si contractele intocmite;
- Elaboreaza proceduri operationale pentru specificul activitatii coordonate;
Calendarul de desfășurare a concursului
Etapa de concurs
Data desfășurării
Depunere dosare de înscriere
Pana la 16.12.2022
Selecție dosare de înscriere si afisarea rezultatelor
19.12.2022, ora 14.00
Depunere contestații selecție dosare
19.12.2022, între orele 14:30 – 15:30
Afișare rezultate contestații selecție dosare
20.12.2022, ora 14.00
Proba scrisă
27.12.2022, ora 09.00
Afișare rezultate proba scrisă
27.12.2022, ora 14.00
Depunere contestații proba scrisă
27.12.2022, între orele 14:30 – 15:30
Afișare rezultate contestații proba scrisă
28.12.2022, ora 14.00
Interviu
29.12.2022, ora 09.00
Afișare rezultate interviu
29.12.2022, ora 14.00
Depunere contestații interviu
29.12.2022, între orele 14:30 – 15:30
Afișare rezultate contestații interviu
30.12.2022, ora 09.00
Afișare rezultate finale concurs
30.12.2022, ora 11.00
Afișarea rezultatelor la probele concursului se va face la sediul instituției și pe pagina de internet a insituției:www.adp-alexandria.ro
Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon : 0247306023, int.17.